Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Surr och Burr!

Av Marcus Weibert - 1 juni 2012 16:46

Så va det igång igen..lagom så här en vecka innan EM i fotboll.

1. Spelskandal i Italien, mutor mm. Och givetvis hotar Italien att kanske hoppa av EM. Men de vet både du och jag att det aldrig kommer att ske. Som vanligt alltså!


2. Surr om Zlatan till storsatsande PSG. Ok halåååå! Zlatan i Frankrike i Paris. NEJ det vet både du och jag att det inte är sant!


3. Rasmus elm, medier och kunniga tror sig veta att rasmus kommer att slå igenom och framstår som en stjärna,med all respekt och ödmjukhet, NEJ hann kommer inte ta det det steget i sommar! Han är riktigt duktig och har en blick i spelet men men. JAG tror ej det


4. Tycker att det ser bra ut med "granen" som ytterback, där har vi en kille med vilja och står rätt i positition.


5. Bara en vecka kvar nu... håll ut!

 
 
Ingen bild

Caspar

1 juni 2012 18:03

"Att Italien hotar att inte vara med i EM". Skulle inte det vara ganska skönt, då slipper vi ju ett lag som 95% av tiden mest gör snygga filmningar. Burr.. =)

Marcus Weibert

2 juni 2012 08:44

Ha Ha, jo det e ju sant! Dock är Italien alltid skickliga i Slutspel och hör hemma där, men man kan ju alltid ifrågasätta filmningar men där tror jag Portugal e värre! MVh

 
Jesper

Jesper

1 juni 2012 23:33

Detta är ju så underbart! Rykten hit och dit massa landskamper som handlar om att formera trupper inför ett stort mästerskap. Denna vecka kommer att gå fort med tanke på att det kommer vara surr varje dag. Visst, hade inte klagat på om det hade börjat redan idag. Vilka tror du vinner EM?

http://sportilivet.wordpress.com

Marcus Weibert

2 juni 2012 08:42

Ja blir en veckan går snabbt! Man kan ju tro att det blir en favorit! Givet är att Spanien och Holland kommer gå långt, dock är min favorit till Guldet TYSKLAND som har ett ungt och inspirerande lag blandat med rutin. De har även en av världens bästa målvaktt,Neuer.

Dessutom målfarlige Gomez som kommer sätta minst 6 mål under EM.

Som svensk jag är,tror jag ändå att vi kan nå kvarten och med lite tur semifinal där allt kan hända!
Mvh

 
Jesper

Jesper

2 juni 2012 09:48

Håller med dig om Tyskland där. Som svensk säger jag ingenting och då har jag inget sagt. De brukar alltid blanda och ge under mästerskap. Men det kommer bli otroligt kul att följa hela mästerskapet.

http://sportilivet.wordpress.com

Marcus Weibert

2 juni 2012 10:01

Ja, det e sant! Det blir en riktig härlig stämning!

 
Ingen bild

Stefan

2 juni 2012 10:04

Skönt och kul att läsa några
snabba kommentarer så här lite innan, blir en spännande tid!

Marcus Weibert

2 juni 2012 10:56

blir helt magiskt! håller med, känns som vi har något på g nu i Sverige... /MW

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus Weibert - 16 juni 2012 10:29

Så är det över för svensk del.. Det är knappt jag orkar skriva här idag men jag tvingade mig själv och tog en kopp kaffe, besviken,tom och fundersam över hur Sverige kunde förlora en sån match igår.   Sverige gör en bra match på ett sätt, men det...

Av Marcus Weibert - 11 juni 2012 23:12

Så har vi lärt oss läxan igen!   Vi som trodde på Sverige glömde nog lite av att vi möter en Ukraina på hemmaplan. Stärkta av självförtroende,glöd och vilja tog Ukraina en ganska komfortabel seger emot långsamma och oengareande svenskar.   Jo...

Av Marcus Weibert - 9 juni 2012 08:21

Vilken öppningamatch! Polen vs Grekland följdes upp av en rysk stor seger mor ett sårbart Tjeckien.   Vi fick en fantastisk match mellan Polen- Grekland, min tanke innan var: nu  blir det en typisk öppningsmatch typ 0-0 och tråkig fotboll men m...

Av Marcus Weibert - 6 juni 2012 09:19

Så blev det en ganska komfortabel seger mot Serbien.. MAn märker lite att de håller igen på trycket men det är ju ganska väntat. Snart väntar Ukraina i Ukraina och då kommer det smälla.   Positiva saker att ta med: 1. Vinst och seger ger självf...

Av Marcus Weibert - 2 juni 2012 10:05

Ukr-Sve 3 p till sverige Fra-Eng Kryss Ukr-Fra Kryss Sve-Eng Kryss Sve Fra kryss Eng-Ukr-3 p till England   Sluttabell efter mitt Tips! 1.Sverige 5 p 2.England 5 p 3.Frankrike 3 p Ukraina 1 p   En inte allt för otänkbar utve...

Presentation

Just Sports

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

5 heta spelarejust nu!


Ovido - Quiz & Flashcards